2009. 07. 12.

Ahogy melegedett az idő, úgy csökkent a lelkesedésem sütésügyileg. Egyrészt, mert az amúgy is meleg konyhát melegíteni nem túl kényelmes, másrészt egész egyszerűen nem szerettek volna kihűlni a krémek, és a kész torták sem érezték túl jól magukat az asztalon. A hűtőben nem nagyon fértek el szegények, ráadásul nem vagyok biztos abban sem, hogy a csokitortának jót tesz, ha a közvetlen szomszédja egy fél tábla szalonna... De mivel az eredeti terv szerint a nyarat külföldön töltöttem volna, gondoltam nem fog ez különösebben problémát okozni. Azután persze minden máshogy alakult. Én maradtam, újra jöttek az igények, meg szerencsére a rossz idő is. Bár szerintem is elég "érdekesen" hangzik, amikor a "törzsvásárlóknak" azt mondom, hogy persze, hogy megcsinálom a tortádat, ha rossz lesz az idő... Bár a dolgok jelenlegi állása szerint lesz külön sütis hűtőm. Meg konyhám is... Bár ez, hogy úgy mondjam más tészta. Mindenesetre, reményeim szerint, hamarosan nem fog zavarni senkit a robotgép hangja. Sajnos mostanában meglehetősen dekoncentrált vagyok, és egész egyszerűen elfelejtem lefényképezni a tortákat, de most már nagyon sok embert megkértem, hogy figyelmeztessen, úgyhogy javuló tendencia várható! Na de térjünk a lényegre!


Börcsök Péter 60.-ik születésnapjára készült csokitorta, karbidlámpával, Gortani térképpel, és természetesen Börcsök Péterrel. (Remélem a 70, 80, 90 és 100.-ik szülinapjára is én csinálhatom majd a tortát! Ígérem addigra szeretni fogom az embereket és nem fogok elszökni a tömeg elől...)


Vaníliás-gyümölcsös torta egy villanyszerelőnek. (Az első tortám, ami előre le lett rajzolva, majd hasonlított a rajzra! Na jó, kellet hozzá egy jó program, amivel még én is tudok rajzolni...)


Szintén vaníliás-gyümölcsös, szerencsehozó elefántos.


Citromos-túrós virágcserép


Boxer kutya és a friss jogsi

Hirtelen ennyi... Ha megkapom a képeket, amiket ígértek, akkor jön a többi is!

Nincsenek megjegyzések: